הסנקציות של אמסלם • "התקשרו מהאוצר לקבוע פגישה למחר"

    הבנתי שהשיח נסוב סביב סיבת ההצתות ולדעתי זה לא במקום, לא חוקי ולא מוסרי. אנשים בלי בית.
    עמית דניאל No Comments on הסנקציות של אמסלם • "התקשרו מהאוצר לקבוע פגישה למחר"

    דודי אמסלם מספר לרב משה בן לולו כי "השבוע דנים על חוק ההסדרים שזה מעניין את האוצר, חוקים שלהם. אמרתי להם היום שאני מחר מבטל את הדיונים עד שהם לא יבואו" • "אני הייתי 30 שנה פקיד וכשזומנתי לישיבות הייתי מגיע"

    ח"כ דודי אמסלם צילום: פלאש 90
    הבנתי שהשיח נסוב סביב סיבת ההצתות ולדעתי זה לא במקום, לא חוקי ולא מוסרי. אנשים בלי בית.
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיון שזימן יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם (ליכוד), בוטל מיד לאחר תחילתו. זאת מאחר וחלק ממשתתפי הדיון, לא הגיעו לדיון הבוקר. בראיון ל"הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו, סיפר ח"כ אמסלם על שארע הבוקר ועל הסנקציות שהטיל כנגד.

    "היו צריכים להיות יו"ר רשות המיסים, שזו הסמכות שלו על פי חוק, הממונה על הביטוח לגבי הפיצוי, משרד המשפטים וכו'. מי שהגיעו אלו התושבים וראשי הרשויות. אנשים באו מרחוק. לדעתי הם יצאו לדרך בשעה 06:00 בבוקר. אני לקחתי חומרים לבית כדי להכין את עצמי, ומי לא הגיעו? הפקידים. אני הייתי 30 שנה פקיד וכשזומנתי לישיבות הייתי מגיע".

    מה שהוביל לדיון, זה שבשבוע שעבר ראיתי ידיעה בתקשורת בה שוחחה אשה מבוגרת בת 70 שאמרה שהיא צריכה לפנות את מקומה במלון ואין לאן ללכת, ביתה שרוף. הבנתי שמשהו פה לא תקין. הבנתי שהשיח נסוב סביב סיבת ההצתות ולדעתי זה לא במקום, לא חוקי ולא מוסרי. אנשים בלי בית. אמרתי לעצמי 'נזמן דיון ונקבל החלטה כיצד להתקדם'" אמר והוסיף "אלה פקידים שיודעים לקדם את העסק. אני עושה עבודת מטה, זו עבודה שצריך לעשות מנכ"ל משרד האוצר. אבל כנראה שזה לא חשוב להם והכנסת היא כמו קוץ, יש להם עבודה והכנסת מטרידה אותם. זה בראש שלהם. הכנסת תפקידה לפקח עליהם".

    על הסנקציות שהטיל בעקבות אי הגעתם של המוזמנים, מספר ח"כ אמסלם "השבוע דנים על חוק ההסדרים שזה מעניין את האוצר, חוקים שלהם. אמרתי להם היום שאני מחר מבטל את הדיונים עד שהם לא יבואו והפלא ופלא הם התקשרו אלי לקבוע פגישה מחר. פשוט מאד, זה מעניין אותם וזה לא. אני יביא אותם גם לאיפה שלא מעניין" מבטיח אמסלם.

    האזינו:



    0 תגובות